donderdag 23 augustus 2018

Koala's

Jeetje, wat is het lang geleden dat ik iets op mijn blog geplaatst heb. Excuses hiervoor! Ik heb niet stilgezeten, maar het bloggen is er de laatste tijd bij ingeschoten.

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaartje zien. Ik maakte deze met de lieve koala-stans van Marianne Design. Ik stanste ook bomen en gras uit, zodat de diertjes een mooie leefomgeving hebben.


Ik kijk weer uit naar jullie leuke reacties en ik ga mijn best doen weer met enige regelmaat iets te plaatsen!

Groetjes, Tineke

4 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Ja, ik dacht al: die gaat helemaal op in het oma-schap. Maar je bent er weer. En je kaart is helemaal leuk. Ik heb de koala's ook nog nieuw in de verpakking zitten. Binnenkort maar ens tevoorschijn halen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad zo. Heerlijk zo'n lief kleinkind. Ik geniet ervan.

      Verwijderen
  2. Wij hebben allemaal zo`n periode dat je niet aan bloggen toekomt. Is niet erg hoor en dan genieten wij weer dubbel van jouw mooie kaartjes. Oma zijn is ook erg leuk, hé?! Wij krijgen Levi het weekend te logeren, dus het weekend is er voor mij ook geen bloggen bij. Je moet toch prioriteiten stellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen