woensdag 18 november 2015

ATC met Bloemen en Vlinders

Mijn dochter heeft me wegwijs gemaakt in de ATC's (Artist Trading Cards). Dit zijn kleine kaartjes van 6,4mm bij 8,9mm die je vaak in een serie van drie of vier maakt en die je dan met elkaar kunt ruilen.
Zo krijg je dus een hele collectie aan mini-kaartjes die gemaakt zijn door verschillende mensen, heel leuk!

Je kunt ze bijvoorbeeld hier ruilen: Facebook groep Marianne Design ATC's.

Dit is een van mijn eerste series ATC's, ze zijn inmiddels allemaal al geruild:


Heb jij ook wel eens ATC's gemaakt?

Groetjes,

Tineke

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie! Die keine vlindertjes zijn schattig. En wat gaaf dat je ze allemaal al geruild hebt. Leuk idee om zo een verzameling op te kunnen bouwen. En nee, ik heb nog nooit iets met ATC'tjes gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk ! Ik heb ze nog nooit gemaakt !
    Veel plezier met het ruilen .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ATC's heb je gemaakt. Leuke kleuren ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen