zondag 14 oktober 2018

Workshop bij Doe@Ding

Vorig weekend ben ik met mijn dochter Linda bij Doe@Ding in Spijkenisse geweest voor een workshop. We ontmoetten daar ook Larissa en haar moeder. Het was een heel gezellige dag en we hebben veel gemaakt!


We begonnen met het maken van twee kaarten: een herfst-kaart en een verjaardagskaart. Voor beide kaarten gebruikten we inkt om er kleur aan te geven.


Na een lekkere lunch hebben we 's middags nog twee creaties gemaakt. Een doosje dat we versierden met kerstpapier en -accessoires.


En een label met drie schud-gedeeltes:


Doen jullie ook wel eens workshops?

Fijn weekend nog!

Groetjes, Tineke

10 opmerkingen:

  1. Wat gezellig om zo met elkaar te knutselen en knap dat er toch mooie producten zijn gemaakt. Dor gezellig kletsen zou je haast niet aan knutselen komen ;)
    Met Miranda heb ik twee workshops gevolgd bij Oma Dee. De omklap kalender heb ik nog steeds op mijn bureau staan.
    Bij Elma`s hobbyshop volg ik nog vele workshops. Handletteren, inkleuren stempels en volgende week gaan wij een schoolbordje maken met handletteren. Door deze workshops hebben wij een echt vriendinnenclubje gekregen....de Creadootjes. Afgeleid van creabea op donderdag.
    Fijne zondag Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je ook veel workshops volgt. Wij gaan in december weer naar Spijkenisse. Verheug me er al op.

      Verwijderen
  2. Via je dochter kwam ik hier terecht, wat leuk dat jullie samen zo’n workshopdag gingen volgen, klinkt heel gezellig. En mooie werkstukjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. De workshop was erg gezellig. In december gaan we weer. Verheug me er al op. Groetjes.

      Verwijderen
  3. Hoi Tineke, het blog van Linda ken ik al langer maar leuk om nu ook bij jou een bezoekje te brengen. Leuke workshop was het hè! En wat gezellig dat jullie als moeder en dochter mee deden. Wel heel verleidelijk tussen al die mooie spulletjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, dat je op mijn blog komt kijken. Heel verleidelijk in de winkel. Ik ben ook niet buiten de werkstukken met lege handen naar huis gegaan ;) In december gaan we weer. Ik verheug me er al op.

      Verwijderen
  4. Hoi Tineke,
    wat leuk dat je laat zien wat jullie allemaal gemaakt hebben. Heel mooie dingen. En leuk dat jullie Larissa en haar moeder ontmoet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke creaties heb je gemaakt gezellig zo met je dochter op stap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik wil mijn prachtige getuigenis delen. Nadat hij jarenlang in een relatie met Husband was geweest, brak hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik heb voor hem smeekte ik hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te brengen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in betovering geloofde, ik had geen keus dan het te proberen, ik e-mailde de spreukgieter en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex voor drie dagen naar me terug zou keren, hij sprak de betovering en verrassend op de tweede dag, het was rond 16.00 uur. Mijn ex heeft me gebeld, ik was zo verrast, ik heb de oproep beantwoord en het enige wat hij zei was dat hij zoveel medelijden had met alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem, dat was hoe we weer gelukkig samen zijn gaan leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, deze persoon zou kunnen helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spell caster die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
     je kunt hem e-mailen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of een andere zaak.

    Hou van spreuken
    Verdien een goed geld of win een loterij.
    Succes behalen in het bedrijfsleven.
    Geestelijke problemen.
    Win rechtszaak.
    Zoek naar je levenspartner.
    Krijg een goedbetaalde baan.
    Krijg controle over je huwelijk.
    Ontvang gunst en vind aantrekkingskracht van mensen.
    Krijg verloren geld terug.
    Genees je van alle ziekten. zowel geneesbaar als ongeneeslijk.
    Los zwangerschapsproblemen op en zegen je met baby's enz ...

    Neem contact op met deze geweldige man als u problemen ondervindt met een duurzame oplossing
    via babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    Bedank mij later

    BeantwoordenVerwijderen